divendres, 10 de març de 2017

Missió 18

Com titularé el meu videotutorial?
El meu videotutorial es dirà: Trena d'arrel 

Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
Sí . Pas a Pas.

Què ensenyaré a fer?
Ensenyaré a com fer una trena d'arrel pas a pas.

Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Comensare amb la part d'explicació que explicaré en que consisteix la trena i com s'ha de fer i seguidament en la part de la demostració comensare a fer-li la trena mentre vaig parlant per sobre.


Quan ho enregistraré?
Quan poguí quedar amb la nena que li faré la trena o un dia a classe.

És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? 
No. Gravaré a l'interior per tal de que no hi hagi soroll.

Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Gravar amb una bona càmera i que la càmera estigui quieta. En la part de so gravar a l'interior així hi ha un bon so.

Quina càmera utilitzaré?
Una canon.

Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Sí , de la nena a qui li faig la trena.

Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Quan expliqui no però en la part de la demostració sí. Buscaré alguna que no tingui lletra i que quedi bé amb el vídeo.

Què posaré als crèdits?
Posaré el meu nom, el nom de la model, l'URL del bloc i el nom de la cançó.

És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Sí. Ja que és un treball més.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada